بررسی پیش فاکتور و تکمیل خرید در برق و انرژی

 

1- پس از بررسی پیش فاکتور کاربر توسط کارشناسان برق و انرژی دو حالت وجود دارد:

الف) چنانچه پیش فاکتور کاربر تایید شود؛ پیامک زیر برای او ارسال خواهد شد:

تایید پیش فاکتور

ب) چنانچه پیش فاکتور کاربر تایید نشود؛ پیامک زیر برای او ارسال خواهد شد:

عدم تایید پیش فاکتور

 

2- چنانچه پیش فاکتور کاربر تایید شده باشد؛ وارد تکمیل فرآیند خرید خواهد شد. به این منظور، وارد پنل کاربری شده و از منوی سمت راست گزینه ” سفارش ها” را انتخاب می کنیم.

سفارش ها

 

در این صفحه چهار حالت مختلف وجود دارد:

الف) اگرکاربر تنها پیش فاکتور ثبت کرده باشد؛ در مقابل سفارش او تنها گزینه  “ثبت فاکتور” وجود دارد و باید منتظر اعلام نتیجه باشد.
ب) اگر پیش فاکتور کاربر تایید نشده باشد؛ در مقابل سفارش او گزینه  “لغو شده “قرار دارد.
ج) اگر پیش فاکتور کاربر تایید شده باشد؛ در مقابل سفارش او گزینه  “پرداخت فاکتور” قرار دارد.
د) در نهایت اگر پیش فاکتور توسط کاربر پرداخت شده باشد؛ در مقابل سفارش او نام درگاهی که پرداخت توسط آن انجام شده و گزینه “ثبت فاکتور” قرار دارد.

چنانچه پیش فاکتور کاربر تایید شده باشد؛ بر روی گزینه  “پرداخت فاکتور” کلیک می کنیم.

 

3- در صفحه تسویه حساب، مجددا فاکتور فروش به رویت کاربر می رسد. چنانچه مورد تایید بود؛ می تواند درگاه پرداخت مورد نظر خود را انتخاب کرده و بر روی گزینه ” پرداخت هزینه سفارش” کلیک نماید.

پرداخت فاکتور

4- در ادامه کاربر به صفحه درگاه پرداخت بانک شده و مبلغ فاکتور را پرداخت می نماید.

درگاه پرداخت

نکته: برای پرداخت به روش های دیگر می توانید با فروشگاه هماهنگ نمایید. برای اطلاعات بیشتر به صفحه شیوه های پرداخت مراجعه نمایید.

 

5- در نهایت پس از پرداخت ؛ پنجره نهایی شدن خرید نشان داده می شود و کاربر باید منتظر هماهنگی و دریافت کالا باشد.

پرداخت موفق